Minggu, 10 Juni 2012

All I want is a little love

They say love has no limits,
I say neither does the pain.
They say love last forever,
I say so do the dreadful memories.
They say love is the one thing missing,
I say so is the truth.
They say love will find me again,
I say that may be true,
But it wont be the same,
Becuase its not you.
I dont want to love again,
Dont want to feel the same,
Dont want to find another man,
Dont want to miss you, 

Dont want to hold some other heart,
I just want you. 


Afzal Shauq

 Yang Ku Inginkan hanyalah Cinta

Mereka bilang Cinta itu tak berbatas
Aku bilang penderitaan juga
Mereka bilang Cinta itu Abadi
Aku Bilang Kenangan Buruk  juga
Mereka bilang Cinta adalah sesuatu yang hilang
Aku bilang begitu juga dengan dengan Kebenaran
Mereka bilang Cinta akan membawa ku kembali
Aku bilang mungkin benar
Tapi ini tidaklah sama
Karena Dia bukanlah Diri mu
Aku tidak ingin jatuh cinta lagi
Tidak ingin punya perasaan yang sama
Tidak ingin mencari laki-laki lain
Tidak ingin merindukan mu
Tidak ingin Belahan jiwa lain
Yang ku inginkan hanyalah diri mu

Translated by Juli



Tidak ada komentar:

Posting Komentar